• Inspirationsvecka
    Friskis&Svettis

     

    I denna kampanj lyfter vi fram träningsglädjen som är unik för Friskis&Svettis. Under vecka 48 bjöd Friskis på all träning. Vi producerade filmer, event, broschyrer och material till sociala medier. I den första filmen får vi följa riktiga medlemmar under ett hårt spinningpass på Friskis&Svettis wattcyklar. I den andra får vi en introduktion av den nya klätterväggen. Båda filmerna spelades in i deras nya fräscha lokaler i chokladfabriken i Sundbyberg. Aktiviteten bidrog till 2 500 nya medlemmar.

     

     

  • PRINT
    I foldern vi gjort kan du läsa om vad Friskis&Svettis står för, varför namnet består av två delar och en hel del inspiration till träningsglädje. Foldern delades ut under eventet på Stockholm Centralstation där över 600.000 resenärer passerar dagligen. Vi producerade vepor, trottoarpratare, prova-på-kort, flyers och affischer i samma inspirerande manér.

  • EVENT
    Ett event anordnades på Stockholm Centralstation där instruktörer från Friskis&Svettis höll träningspass mitt bland stressade resenärer. Motiverande musik pumpade ur högtalarna och nyfikna besökare både deltog i passen och såg på.

  • SOCIALA MEDIER
    Till de digitala bitarna tog vi fram nyhetsbrev, mailutskick och banners till sociala medier och till deras hemsida. Gå in på Friskis&Svettis instagram eller facebook-sida och se efter själv!