• KAMPANJ EUROSIZE
    JERNHUSEN MEDIA

    När Jernhusen Media plockar hem försäljningen av Eurosize innebär det både ett utökat paket och möjlighet för annonsörer att möta halva Sveriges befolkning. Med halva (men hela) ansikten kommunicerar vi detta genom att ta över Dagens Media.

    I ett första steg tar vi över den fysiska tidningen med en wrap, ett eget omslag. Dagens Media är en tidning som vi vet finns på mediebyråerna och med ett eget omslag räknar vi med uppmärksamhet.

  • ANNONS MED BROSCHYR
    I steg två, ett par veckor senare, helsidesannons i Resumé med fastklistrad broschyr om erbjudandet. Enkel att plocka ut och spara med tydlig information om vart man numera bokar Eurosize på tågstationerna.

  • TAKE-OVER OCH BANNERS
    Det sker även en satsning digitalt med både take-over banner på Dagens Media och vanliga banners. Dessa återkommer vid fler tillfällen under perioden, även i Resumé.

  • MAILUTSKICK OCH LANDNINGSSIDA
    För att hålla ihop och förstärka kompletteras även med mailutskick och landningssida. Budskapet är solklart. Nu bokar du hos Eurosize hos Jernhusen Media.