• Kampanj Vinnare
    Jernhusen Media

    Tre marknadschefer fick ta plats i en ny reklamfilm för Jernhusen Media. För att hitta marknadscheferna utlyste Jernhusen Media en audition-tävling, där man antingen kunde nominera sig själv eller tipsa om någon annan. Förutom äran att vara med i reklamfilmen fick vinnarna mediautrymme till ett värde av 500 000 kronor för en egen kampanj.

    Kampanjen bestod av två faser där vi i fas ett producerade en nomineringsfilm, banners och mejlutskick för att locka marknadschefer att delta. I fas två producerades reklamfilmen med de valda marknadscheferna. Ett nytt mejlutskick gjordes där vinnarna presenterades samt en omgång bannerannonsering till som länkade till en landningssida hos jernhusenmedia.se.

  • "Jag är väldigt glad över samarbetet med Klapp.co. De har under några års tid levererat fantastiskt fina casefilmer åt Jernhusen Media. Nu gör vi en hel kampanj tillsammans som bland annat resulterat i de två överlägset snyggaste filmerna vi har gjort! Det som sticker ut är teamets engagemang och glädje för det vi gör tillsammans och deras skicklighet och sinne för dramaturgi och ett snyggt genomtänkt bildspråk.”

    Ann Hermansson

    Marknadsansvarig Jernhusen Media